reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Randuška

Peter Randuška

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vlastenecká nutnosť?

Peter Randuška

Vlastenecká nutnosť?

Iste kričím do prázdnej izby a bojujem s vetrnými mlynmi, pretože zákon je už odsúhlasený, komentovaný aj sparodovaný. No aj tak by som si rád napísal môj pohľad. Cítim sa totiž ako patriot a som hrdý na krajinu v ktorej som sa narodil a teda nespadám medzi tých, ktorým by pri slove národ stáli dupkom vlasy a aj tak som proti tomu, do čoho nás ide nútiť SNS.

  • 8. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 456x
  • 5
Ministerstvo proti čokoláde.

Peter Randuška

Ministerstvo proti čokoláde.

Príbeh o tom, aká je rovnosť medzi čokoládou a ministerstvom v očiach zákona. A nie jedného zákona. A príbeh o tom, ako Luky mal svoj šťastný deň a dokázal nám, že cestné predpisy sú len báchorky pre bojazlivých.

  • 8. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 084x
  • 10
Staronovy bajk

Peter Randuška

Staronovy bajk

Tak mam novy bajk. Vlastne ma 43 rokov, ale je uzasny, dal som ho dokopy s pomocou velmi sikovneho pana co ma servis za mestkou policiou. Snazili sme sa aby bolo co najviac veci original favorit. A tu je par fotiek :)

  • 14. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 381x
  • 0
Medzivojnová literatúra inak

Peter Randuška

Medzivojnová literatúra inak

Po vzore mnohých, už aj antických autorov si predstavme fiktívneho hrdinu ktorého budeme sprevádzať dobou a jej obrazom v literatúre. Zvolil som si ho preto, že to bolo pre medzivojnové obdobie časté, cez svojich ,,neznámych hrdinov,, autori vyjadrujú svoj postoj k vojne, snažia sa vyrovnať s hrôzou a frustráciou, ktorú v nich vojna zanechala

  • 4. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 722x
  • 3
O detskom sexe , sikane a inych ,,zvrhlostiach,, nakrutenych detmi

Peter Randuška

O detskom sexe , sikane a inych ,,zvrhlostiach,, nakrutenych detmi

Prekvapuju vas videa, kde deviatacky s chutou predvadzaju lesbicke hry? Kde spoluziaci do krvi mlatia ,,bazantov,,? Mna prekvapuje len to ze to prekvapuje rodicov

  • 29. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 650x
  • 0
reklama
Homo sapiens technicus

Peter Randuška

Homo sapiens technicus

Vidime ho na ulici, v elektricke a dufame ze ho neuvidime v zrkadle, i ked je aj tam... Homo sapiens technicus

  • 28. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 408x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu